32 214 44 00
Jesteśmy obecni na Facebooku . Promocyjne kredyty zabezpieczone hipotecznie . Dobre praktyki w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego . Platforma walutowa AUTODEALING . Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!
BS NEWS RSS - bądź na bieżąco!
Skocz do menu Skocz do treści
Dostępność cyfrowa
Bank Spółdzielczy Czechowice-Dziedzice-Bestwina Internet Banking
Znajdź nas na FB! Placówki i bankomaty Kontakt

Informacje archiwalne

  • 2025-09-16
    Prace planowe w ITCARD S.A. 16-17.09.2025
    Szanowni Państwo,
    uprzejmie informujemy, że w dniach: 16.09.2025 od godz. 22:00 do 17.09.2025 02:00

    Planowane są prace prowadzone w infrastrukturze ITCARD S.A. Prace nie mają planowanych przerw jednak występuje podwyższone ryzyko 15 minutowej przerwy w procesowaniu transakcji wpłat (kartą oraz blik).

    Za niedogodności serdecznie przepraszamy i w przypadku jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
  • 2025-09-11
    Przywrócenie działania usług przelewów natychmiastowych i BLIK
    Szanowni Państwo,
    uprzejmie informujemy, że Krajowa Izba Rozliczeniowa rozwiązała problemy z realizacją przelewów natychmiastowych Express Elixir oraz BLIK.

    Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.
  • 2025-09-11
    Niedostępność usługi przelewów natychmiastowych i BLIK
    Szanowni Państwo,
    informujemy, że 11 września 2025 od godziny 10:30 Krajowa Izba Rozliczeniowa przekazuje komunikaty o występujących problemach z realizacją przelewów natychmiastowych Express Elixir oraz BLIK. Usługi te są tymczasowo niedostępne. Krajowa Izba Rozliczeniowa pracuje nad przywróceniem wspomnianych funkcjonalności. W kolejnych komunikatach będziemy informować Państwa o statusie usług i postępie prac naprawczych.

    Przepraszamy za powstałe utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.
  • 2025-09-05
    Prace migracyjne systemu rozliczeniowego SORBNET3 05-08.09.2025
    informujemy, że w związku z uruchomieniem przez Narodowy Bank Polski nowego systemu rozliczeniowego SORBNET3 (zastępującego dotychczasowy system SORBNET2), prowadzone będą prace migracyjne obejmujące wszystkie banki i instytucje finansowe w Polsce.
    W związku z tym w okresie: od 5 września 2025 r. (piątek) od godziny 14:30 do 8 września 2025 r. (poniedziałek) do godziny 9:00 Bank nie będzie realizował następujących transakcji:
    - przelewów w systemie SORBNET,
    - przekazów zagranicznych,
    - płatności w ramach usługi Express Elixir oraz płatności na telefon BLIK.
  • 2025-08-29
    Prace planowe w ITCARD S.A. 15.09.2025
  • 2025-08-29
    Prace planowe w ITCARD S.A. 13-14.09.2025
  • 2025-08-29
    Prace planowe w infrastrukturze ITCARD S.A.
    Szanowni Państwo,
    uprzejmie informujemy, że w dniach:
    13.09.2025 od godz. 21:00 do godz. 23:00
    14.09.2025 od godz. 20:00 do godz. 21:30
    15.09.2025 od godz. 00:01 do godz. 03:00

    Planowane są prace prowadzone w infrastrukturze ITCARD S.A. Podczas prac mogą pojawić się przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard, w bankomatach Państwa Banku.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy i w przypadku jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
  • 2025-08-20
    Przerwy w transakcjach kartami Visa i MasterCard oraz BLIK
    Szanowni Państwo,
    uprzejmie informujemy, że w dniu 25 sierpnia 2025 od godziny 00:01 do godziny 03:00 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze ITCARD S.A. Mogą pojawić się przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard oraz BLIK w bankomatach Państwa Banku.

    Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.
  • 2025-08-20
    Prace w infrastrukturze IT w dniu 25.08.2025 r
    Szanowni Państwo,
    w związku z pracami technicznymi, w nocy z 25 na 26 sierpnia 2025 r. (ze poniedziałku na wtorek) w godzinach od 23:00 do 5:00 wystąpią przerwy w działaniu usług::

    - Dostępu Internet Bankingu (interfejsy klasyczny i mobilny, aplikacje mobilne),
    - Internetowych tj. poczty elektronicznej i stron internetowych banków,
    - Hostingu zasobów i hotelingu serwerów.

    Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.
  • 2025-08-11
    Przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard
    Uprzejmie informujemy, że w dniach 17.08.2025 od godz. 23:00 do 18.08.2025 do godz. 08:00 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze ITCARD SA. Mogą pojawić się przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard w bankomatach Banku.
  • 2025-08-04
    Przerwy w obsłudze transakcji wpłat BLIK w bankomatach w dniach
    Uprzejmie informujemy, że w dniach: 10.08.2025 od godz. 23:00 do godz. 00:00 oraz 11.08.2025 od godz. 00:00 do godz. 02:00 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze ITCARD SA. Podczas prac pojawią się przerwy w obsłudze transakcji wpłat BLIK w bankomatach Banku.
  • 2025-08-01
    Niedostępnośc usługi BLIK w dniu 03 sierpnia 2025
    informujemy, że w dniu 03 sierpnia 2025, w godzinach 00:30-01:30 wystąpi około 30 minut przerwy w działaniu usługi BLIK.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.
  • 2025-08-01
    Niedostępnośc usługi Express Elixir w dniu 3 sierpnia 2025
    w dniu 3 sierpnia 2025, od godziny 00:30 do godziny 04:30 usługa Express Elixir oraz przelewy na telefon (BLIK MP2P) będą niedostępne.
  • 2025-07-31
    Niedostępnośc usługi BLIK w dniu 31.07.2025
    Informujemy, że w dniu 31.07.2025, w godzinach 22:00-22:30 wystąpi do 15 minut przerwy w działaniu kodów BLIK, przelewów BLIK oraz dostępie do usługi MojeID.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.
  • 2025-07-21
    Prace w infrastrukturze IT w dniu 24.07.2025 r
    Szanowni Państwo,
    w związku z pracami technicznymi, w nocy z środy na czwartek 24 lipca 2025 r. w godzinach od 1:00 do 5:00 nastąpi przerwa serwisowa w działaniu usług:

    dostępu Internet Bankingu (interfejsy klasyczny i mobilny, aplikacje mobilne),
    poczty elektronicznej i strony internetowej banku.

    Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.
  • 2025-07-11
    Niedostępnośc usługi BLIK w dniu 13.07.2025
    Informujemy, że pomiędzy 2025-07-13 08:00 a 2025-07-13 17:00 zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe u Agenta. Usługa BLIK u Agenta będzie podczas trwania prac niedostępna dla Użytkowników wszystkich Banków.

    Szacowany maksymalny wpływ prac na wielkość strumienia transakcji: poniżej 1%

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.
  • 2025-07-08
    Przerwy w działaniu Internet bankingu w nocy z 8 na 9 lipca
    Szanowni Państwo. W nocy z 8 na 9 lipca br. (z wtorku na środę), w godzinach od 1:00 do 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi po stronie Novum.
  • 2025-07-04
    Awaria usługi BLIK
    Szanowni Klienci, Informujemy, że obecnie występują problemy z realizacją płatności za pomocą usługi BLIK. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem funkcjonalności. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o korzystanie z alternatywnych metod płatności.
  • 2025-06-30
    Prace w infrastrukturze IT w dniu 03.07.2025 r
    Szanowni Państwo,
    w związku z pracami technicznymi, w nocy z środy na czwartek 3 lipca 2025 r. w godzinach od 0:00 do 5:00 nastąpi przerwa serwisowa w działaniu usług:

    dostępu Internet Bankingu (interfejsy klasyczny i mobilny, aplikacje mobilne),
    internetowych tj. poczty elektronicznej i stron internetowych banków,
    hostingu zasobów i hotelingu serwerów.
    Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.
  • 2025-06-13
    Prace w infrastrukturze IT w dniu 27.06.2025 r
    Szanowni Państwo,
    w związku z pracami technicznymi, w dniu 27 czerwca 2025 r. w godzinach od 19:00 do 22:00 mogą nastąpić przerwy w działaniu strony internetowej banku,

    Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.
  • 2025-06-11
    Prace w infrastrukturze IT w dniu 11.06.2025 r
    Szanowni Państwo, W związku pracami w infrastrukturze IT w dniu 11.06.2025 r. w godzinach 17:00 do 22:00 mogą występować przerwy w działaniu usług: Internet Banking, Aplikacji Mobilnej, BLIK.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2025-06-06
    Niedostępność Express Elixir w dniu 07.06.2025
    Z uwagi na prace techniczne po stronie Banku BPS w dniu 07.06.2025, od godziny 00:00 do godziny 03:00, usługa Express Elixir będzie niedostępna, a zlecane transakcje będą odrzucane.
  • 2025-06-03
    Prace w infrastrukturze IT w dniu 03-04.06.2025 r.
    Szanowni Państwo,
    w związku planowanymi pracami w infrastrukturze IT, w nocy z 3 na 4 czerwca 2025 r. (z wtorku na środę) w godzinach od 1:00 do 5:00 wystąpią przerwy w działaniu usług:
    dostępu do Internet Bankingu (interfejsy klasyczny i mobilny, aplikacje mobilne),
    strony internetowej banku,

    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2025-06-02
    Urtudnienia w dostępne do bankomatów w dniu 03-04.06.2025
    Szanowni Państwo,
    W związku z modernizacją oraz wymianą bankomatów informujemy że,
    - w dniu 03.06.2025 mogą wystąpić problemy z dostępnością do bankomatu w Filii - Bestwina ul. Witosa
    - w dniu 04.06.2025 mogą wystąpić problemy z dostępnością do bankomatu w Centrali banku - Czechowice-Dziedzice ul. Słowackiego.

    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2025-05-21
    Prace w infrastrukturze IT w dniu 21.05.2025 r
    Szanowni Państwo, W związku pracami w infrastrukturze IT w dniu 21.05.2025 r. (z wtorku na środę) w godzinach 16:00 do 21:00 mogą występować przerwy w działaniu usług: Internet Banking, Aplikacji Mobilnej, BLIK.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2025-05-20
    Awaria Internet Bankingu - 20.05.2025r.

    Szanowni Państwo, w dniu dzisiejszym tj. 20.05.2025r. wystąpiła chwilowa awaria przez co dostęp do usługi Internet Banking był tymczasowo niedostępny. O godzinie 12:57 przywrócono pełną funkcjonalność systemu.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2025-05-19
    OFERTA PRACY na stanowisko Informatyk
    Bank Spółdzielczy Czechowice-Dziedzice-Bestwina poszukuje pracownika na stanowisko Informatyka. Szczegółowe informacje w rozwinięciu...
  • 2025-05-19
    Prace w infrastrukturze IT w dniu 21.05.2025 r.
    Szanowni Państwo,
    W nocy z 20 na 21 maja br. (z wtorku na środę), w godzinach od 3:00 do 5:00, wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z planowaną aktualizacją oprogramowania.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2025-05-06
    Prace planowe w ITCARD S.A. w dniu 12.05.2025
    Uprzejmie informujemy, że w dniu 12.05.2025 od godziny 00:01 do godziny 03:00 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA.
    Podczas prac pojawią się przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard oraz BLIK w bankomatach Państwa Banku.

    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2025-04-16
    Rozliczenia transakcji dewizowych w dniu 18.04.2025
    Szanowni Państwo,

    uprzejmie informujemy, że dzień 18 kwietnia 2025 (Wielki Piątek) jest dniem wolnym od rozliczeń dla transakcji dewizowych w prawie wszystkich walutach.
    W tym dniu przypada jedynie data waluty dla dolarów amerykańskich (USD) oraz złotówek (PLN). Oznacza to, że w Wielki Piątek otrzymacie Państwo tylko transakcje w walutach USD i PLN oraz transakcje, które nie zostały rozliczone w dniu 17 kwietnia.

    Zgodnie z harmonogramem operacyjnym systemu TARGET Wielki Piątek jest dniem wolnym od rozliczeń w walucie euro, co będzie skutkowało min. brakiem transakcji przychodzących SEPA.
    Jednocześnie informujemy, że godziny realizacji transakcji walutowych wychodzących pozostają bez zmian.
    Rozliczenia krajowe w PLN pozostają bez zmian.
  • 2025-04-16
    17.04.2025 - Planowana niedostępność usług-Wnioski 300+, 800+, .
    W związku z planowanymi pracami serwisowymi, informujemy iż w dniu 17.04.2025 w godzinach od 18:00 -21:00 nie będzie możliwości składania wniosków 300+,800+, Aktywny Rodzic.
  • 2025-04-03
    Prace w infrastrukturze IT w dniu 03.04.2025 r.
    związku z pracami w infrastrukturze IT w dniu 03.04.2025 do 04.04.2025 r. (czwartek/piątek) mogą wstępować trudności w płatnościami kartami. Salda kont w bankomatach mogą być nieaktualne. Za niedogodności przepraszamy.
  • 2025-04-02
    Prace planowe w ITCARD S.A. w dniu 07.04.2025
    Uprzejmie informujemy, że w dniu 07.04.2025 od godziny 00:01 do godziny 03:00 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA.
    Podczas prac pojawią się przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard, w bankomatach Banku.

    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2025-04-02
    Prace w infrastrukturze IT w dniu 06.04.2025 r.
    Szanowni Państwo,
    W dniu 06.04.2025 zostaną przeprowadzone prace serwisowe systemu.
    W godzinach 01:00 – 03:00 Usługa PSD2 będzie niedostępna.
    W godzinach 04:00 – 06:00 i 20:00-22:00 usługa Expres Elixir w tym płatności na telefon BLIK MP2P.
    W godzinach 04:00 - 06:00 dostęp do systemu kartowego oraz transakcji kartowych może być niedostępne

    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2025-03-26
    Prace w infrastrukturze IT w dniu 27.03.2025 r.
    Szanowni Państwo, W dniu 27.03.2024 w godzinach 18:00 – 21:00 zostaną przeprowadzone prace serwisowe systemu Eximee (składanie wniosków 800+, itp.). W tym czasie mogą pojawić się problemy z dostępem do systemu.
  • 2025-03-04
    Niedostępność usługi Internet Banking w dniu 5-6.03.2025
    Szanowni Państwo!
    W nocy z 5 na 6 marca br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 mogą wystąpić przerwy w działaniu usług Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2025-03-03
    Niedostępność usługi ExpressElixir w dniu 15.03.2025
    Szanowni Państwo,
    Z uwagi na prace administracyjne po stronie Banku w dniu 15.03.2025, od godziny 00:00 do godziny 03:00, usługa Expres Elixir będzie niedostępna, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon BLIK MP2P.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2025-02-10
    Niedostępność usługi Internet Banking w dniu 11-12.02.2025
    Szanowni Państwo,
    W związku z potrzebą aktualizacji, w nocy z 11 na 12 lutego 2025 r. (z wtorku na środę) w godzinach od 1:00 do 5:00 wystąpią przerwy w działaniu usług: Internet Banking, Aplikacji Mobilnej oraz Strony Internetowej Banku.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2024-12-17
    Niedostępność usługi Express Elixir w dniu 18.12.2024
    Szanowni Państwo,
    Z uwagi na prace administracyjne po stronie Banku w dniu 18.12.2024, od godziny 22:00 do godziny 24:00, usługa Expres Elixir będzie niedostępna, a zlecane transakcje będą odrzucane.
    Dotyczy to także komunikatów na telefon BLIK MP2P.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2024-12-13
    Komunikat dotyczący pracy banku w dniach 24 oraz 31.12.2024r.
    Szanowni Państwo, Bank Spółdzielczy Czechowice-Dziedzice-Bestwina informuje, że w dniach 24.12.2024r.(wtorek- Wigilia) i 31.12.2024r. (wtorek- Sylwester) Bank czynny będzie do godziny 12:00 (dotyczy Centrali, Filii i Punktów Kasowych).

    Przelewy wychodzące i przekazy w obrocie dewizowym przyjmowane i realizowane będą do godziny 12:00. 1. Płatności natychmiastowe Express Elixir nie będą dostępne dla klientów BS w dniu 31 grudnia 2024r. od godziny 20:00 do godziny 24:00.
    2. Płatności na telefon BLIK (P2P), ze względu na niedostępność usługi Express Elixir nie będą realizowane w dniu 31 grudnia 2024r. od godziny 20:00 do godziny 24:00.

    3. Płatności BLIK będą realizowane w trybie zwykłym.
  • 2024-12-11
    Niedostępność usługi BLIK w dniu 12.12.2024
    Szanowni Państwo,
    w dniu 12.12.2024 usługa systemu BLIK w godzinach 22:00 - 23:00 będzie niedostępna, dotyczy to transakcji BLIK oraz przelewów P2P na telefon.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-12-10
    Przywrócenie usługi AutoDealing - 13.12.2024

    Szanowni Państwo, pełna funkcjonalność usługi Autodealing została przywrócona w dniu 13.12.2024 o godzinie 8:00
  • 2024-12-05
    Przywrócenie usługi BLIK - 5.12.2024
    Szanowni Państwo, pełna funkcjonalność usługi BLIK została przywrócona w dniu 5.12.2024 o godzinie 13:58
  • 2024-12-05
    Awaria systemu BLIK - 5.12.2024
    Szanowni Państwo, w dniu 5.12.2024 wystąpiła awaria systemu BLIK w Bankach Zrzeszenia BPS, szacowany czas przywrócenia usługi wynosi 2 godziny.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-11-28
    Prace planowe w ITCARD S.A. w dniu 2.12.2024
    Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w dniu:
    2.12.2024 od godziny. 00:00 do godz 04:00 Planowane są prace prowadzone w infrastrukturze ITCARD S.A. Podczas prac pojawią się przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard, w bankomatach Państwa Banku.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-11-25
    Niedostępność ExpressElixir w nocy z 29 na 30 listopada 2024
    Szanowni Państwo,
    W dniach 29-30.11.2024 wydłużony zostaje termin niedostępności usługi Express Elixir od godziny 23:00 do godziny 2:00. Przerwa dotyczy również komunikatów na telefon (BLIK P2P)
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2024-11-25
    Prace w infrastrukturze IT w nocy z 25 na 26 listopada 2024
    w związku z pracami w infrastrukturze IT w nocy z 25 na 26 listopada 2024 r. (poniedziałek/wtorek) w godzinach od 3:00 do 5:00 wystąpią przerwy w działaniu usług:

    dostępu Internet Bankingu (interfejsy klasyczny i mobilny, aplikacje mobilne),
    strony internetowej banku,
  • 2024-11-14
    Niedostępność usługi Express Elixir w dniu 22-23.11.2024
    Szanowni Państwo,
    Z uwagi na prace administracyjne po stronie Banku w dniu 22.11.2024, od godziny 23:00 do dnia 23.11.2024 do godziny 01:00, usługa Expres Elixir będzie niedostępna, a zlecane transakcje będą odrzucane.
    Dotyczy to także komunikatów na telefon BLIK MP2P.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2024-11-13
    Niedostępność usług kartowych w dniu 23-24.11.2024
    Planowane są prace prowadzone w infrastrukturze ITCARD S.A. W podanym okresie wystąpi ryzyko przerw w obsłudze transakcji kartami Visa i MasterCard w bankomatach Państwa Banku.
    23.11.2024 od godz. 21:00 do godz. 23:00
    24.11.2024 od godz 21:30 do godz. 21:30
  • 2024-11-12
    12.11.2024 - Planowana niedostępność usług-Wnioski 300+, 800+, A
    W związku z planowanymi pracami serwisowymi, informujemy iż w dniu 12.11.2024 w godzinach od 21:00 -23:00 nie będzie możliwości składania wniosków 300+,800+, Aktywny Rodzic.
  • 2024-11-05
    07.11.2024 - Planowana niedostępność usług-Wnioski 300+, 800+, A
    W związku z planowanymi pracami serwisowymi, informujemy iż w dniu 07.11.2024 w godzinach od 21:00 -23:00 nie będzie możliwości składania wniosków 300+,800+, Aktywny Rodzic.
  • 2024-11-05
    Niedostępność usługi Internet Banking w dniu 6-7.11.2024
    Szanowni Państwo,
    w nocy z 6 na 7 listopada 2024 r. (środa/czwartek) w godzinach od 3:00 do 5:00 mogą wystąpić krótkotrwałe przerwy w działaniu usług dostępu Internet Bankingu, prace będą związane z aktualizacją oprogramowania.
  • 2024-10-28
    Planowana niedostępność usług-Wnioski 300+, 800+, Aktywny Rodzic
    W związku z planowanymi pracami serwisowymi, informujemy iż w dniu 29.10.2024 w godzinach od 20:00 -22:00 nie będzie możliwości składania wniosków 300+,800+, Aktywny Rodzic.
  • 2024-10-23
    Oferta pracy na stanowisko Doradcy Klienta
    Bank Spółdzielczy Czechowice-Dziedzice-Bestwina ogłasza nabór na stanowisko Doradca Klienta. Aby zapoznać się ze szczegółami kliknij tutaj
  • 2024-10-21
    Prace planowe w ITCARD S.A. w dniu 22.10.2024
    Uprzejmie informujemy, że w dniach,
    22.10.2024 od godziny 01:00 do godziny. 03:00

    Planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA. Podczas prac pojawią się przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard oraz BLIK, w bankomatach Państwa Banku.
  • 2024-10-04
    Niedostępność usługi Express Elixir w dniu 5.10.2024
    Szanowni Państwo, Z uwagi na prace administracyjne po stronie Banku w dniu 5.10.2024, od godziny 20:00 do godziny 12:00 w dniu 06.10.2025, usługa Expres Elixir będzie niedostępna. Dotyczy to także komunikatów na telefon BLIK MP2P. Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2024-10-02
    Niedostępność usługi BLIK w dniu 2.10.2024
    Szanowni Państwo,
    Z uwagi na prace administracyjne po stronie Banku w dniu 2.10.2024, od godziny 22:00 do 23:00, usługa BLIK i przelewy na telefon P2P będą niedostępne.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2024-09-24
    Przerwa w dostępie IB w dniu 25-26.09.2024
    Szanowni Państwo!
    W nocy z 25 na 26 września br. (środa/czwartek) między godziną 4:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-09-19
    Niedostępność usługi BLIK w dniu 22.09.2024
    Szanowni Państwo, w dniu 22.09.2024 zostaną przeprowadzone planowane prace serwisowe po stronie Banku.
    Niedostępne będą usługi BLIK oraz Przelewy P2P w godzinach 9:00 - 14:00 oraz między 12:00 - 00:00
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-09-09
    Planowana niedostępność usługi - Wnioski 800+ 12.09.2024
    W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 12.09.2024 (Czwartek) od 21:00 do 23:00 nie będzie możliwości składania wniosków 800+, 300+, Tarcza PFR, DZ oraz RKO.
  • 2024-08-13
    Prace planowe w ITCARD S.A. w dniu 19.08.2024
    Uprzejmie informujemy, że w dniach,
    19.08.2024 od godziny 01:00 do godziny. 02:00

    Planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA. Podczas prac pojawią się przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard, w bankomatach Państwa Banku.
  • 2024-08-05
    Niedostępność usługi IB w dniu 6-7.08.2024
    Szanowni Państwo!
    W nocy z 6 na 7 sierpnia br. (środa/czwartek) między godziną 3:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu, będą one związane z pracami serwisowymi po stronie Banku.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-07-18
    Niedostępność usługi Express Elixir w dniu 19.07.2024
    Szanowni Państwo, w okresie od 19 lipca 2024 od godziny 23,50 od 20 lipca 2024 do godziny 02:00 Bank BPS planuje prace wdrożeniowe w zakresie systemów informatycznych. Usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon (BLIK MP2P).
  • 2024-07-12
    Niedostępność usługi Express Elixir w dniu 13.07.2024
    Szanowni Państwo,
    w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 13.07.2024 od godziny 00:00 do godziny 02:00 usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników. Nie będzie również dostępna usługa na telefon (BLIK MP2P).
  • 2024-07-09
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu 18-19.07.2024
    Szanowni Państwo,

    w dniach 18-19.07.2024 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Express Elixir oraz BLIK. Mogą również występować przerwy w dostępie do Internet Bankingu. Przerwy związane są z pracami serwisowymi w infrastrukturze IT Banku.

    Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
  • 2024-07-01
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu 03.07.2024
    Szanowni Państwo,
    w nocy z wtorku na środę 3 lipca 2024 r. w godzinach od 0:00 do 5:00 wystąpią przerwy w działaniu usług dostępu Internet Bankingu (interfejsy klasyczny i mobilny, aplikacje mobilne) związane z modernizacją infrastruktury IT
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2024-06-27
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu 01.07.2024
    Uprzejmie informujemy, że w dniu: 01.07.2024 od godz. 00:00 do godz. 03:00
    Planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA.
    W związku z powyższym, w w/w czasie wystąpią chwilowe przerwy w obsłudze transakcji wpłat kartami Visa i MasterCard oraz wpłat BLIK w bankomatach Banku.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2024-06-21
    Niedostępność usług z powodu prac w dniu 21.06.2024

    Szanowni Państwo, informujemy iż z powodu prac technicznych Banku Zrzeszającego BPS:
    1. EXPRESS ELIXIR Przelewy natychmiastowe - będą niedostępne przez cały weekend od 21.06.2024, godz. 17:00 do 24.06.2024, godzina 06:00 - przelewy wprowadzane przez klientów BS w tym czasie będą odrzucane. Ze względu na brak połączenia z KIR przelewy przychodzące nie będą realizowane.
    2. BLIK Płatności BLIK - będą niedostępne w sobotę 22.06.2024 od godziny 06:00 do godziny 12:00 Ze względu na niedostępność usługi przelewów ExpressElixir przez cały weekend nie będzie można korzystać z płatności na telefon (P2P).
    Za utrudnienia przepraszamy.
  • 2024-06-20
    Niedostępność usługi Express Elixir w dniu 02.07.2024
    Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 2.07.2024 od godziny 00:30 do godziny 01:30 usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników. Nie będzie również dostępna usługa na telefon (BLIK MP2P).
  • 2024-06-18
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu 21.06.2024
    Szanowni Państwo,
    Z powodów technicznych w dniu 21.06.2024 r., zmianie ulegną godziny przyjmowania do rozliczenia przelewów w walucie obcej i przelewów wewnętrznych w PLN

    Przelewy walutowe wychodzące przyjmowane będą do godziny 12:30
    Przelewy do rozliczeń wewnętrznych (BS-BPS; BS-BS) przyjmowane będą do godziny 15:00

    Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
  • 2024-06-18
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu 19.06.2024
    Szanowni Państwo,

    w związku z modernizacją infrastruktury IT, w nocy z wtorku na środę 19 czerwca 2024 r. w godzinach od 0:00 do 5:00 nastąpi przerwa serwisowa w działaniu usług:

    dostępu Internet Bankingu (interfejsy klasyczny i mobilny, aplikacje mobilne),
    internetowych tj. strony internetowych banków,

    Przepraszamy za ewentualne niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.
  • 2024-06-13
    Prace planowe w ITCARD S.A. w dniu 24.06.2024
    Uprzejmie informujemy, że w dniach,
    24.06.2024 od godziny 00:01 do godziny. 03:00

    Planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA. Podczas prac pojawią się przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard, w bankomatach Państwa Banku.
  • 2024-06-10
    Awaria Bankomatów - 10.06.2024
    Szanowni Klienci w dniu 10.06.2024 od godzin porannych wystąpiła awaria w infrastrukturze IT w związku z tym chwilo nie działają Bankomaty naszego Banku. Pracujemy na usunięciem problemu.

    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-05-21
    Prace serwisowe w dniu 22-23.05.2024
    Szanowni Państwo!
    w nocy z 22 na 23 maja br. (środa/czwartek) między godziną 0:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z pracami serwisowymi.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2024-05-17
    Prace planowe w ITCard S.A. w dniu 27.05.2024

    Uprzejmie informujemy, że w dniu, 27.05.2024 od godziny 01:30 do godziny 03:00
    Planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA.
    >W związku z powyższym, w w/w czasie wystąpią przerwy w obsłudze transakcji wpłat Visa i MasterCard oraz wpłat BLIK w bankomatach Państwa Banku.
    >Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-05-17
    Zebranie Przedstawicieli 2024
    Zarząd Banku Spółdzielczego Czechowice-Dziedzice-Bestwina uprzejmie zawiadamia, że w dniu 03 czerwca 2024 o godz. 15.30 odbędzie się Zebranie Przedstawicieli. Aby zapoznać się ze szczegółami oraz Porządkiem Obrad kliknij tutaj.
  • 2024-04-30
    Zebrania Grup Członkowskich w dniu 09.05.2024r.
    Zarząd Banku Spółdzielczego Czechowice-Dziedzice-Bestwina uprzejmie zawiadamia o zwołaniu Zebrania Grup Członkowskich. Terminarz oraz porządek Obrad w rozwinięciu.
  • 2024-04-29
    Przerwa w dostępności Profilu Zaufanego w dniu 09.05.2024
    Szanowni Państwo,
    Informujemy, że od czwartku dnia 9.05.2024 od godziny 20:00 do piątku 10.05.2024 do godziny 01:30 mogą wystąpić chwilowe niedostępności Profilu Zaufanego.
    Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
  • 2024-04-26
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu 28.04.2024
    Szanowni Państwo,

    W związku z planowanymi pracami technicznymi u Agenta Przelewy24 w dniu 28.04.2024 od godziny 01:00 do godziny 03:00. Podczas prac usługa BLIK u ww Agenta będzie niedostępna.

    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-04-12
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu 13.04.2024
    Szanowni Państwo,

    W związku z planowanymi pracami technicznymi w dniu 13.04.2024 od godziny 08:00 do godziny 12:00, usługa express Elixir nie będzie dostępna, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon BLIK. Usługa BLIK nie będzie dostępna.

    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-04-11
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu 12.04.2024
    Szanowni Państwo,
    Informujemy, iż planowane są prace serwisowe w dniu 12.04.2024 w godz. 06:00 - 11:00. W tym czasie wystąpią przerwy w dostępie do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2024-04-03
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu 03.04.2024
    Szanowni Państwo,
    Informujemy, iż planowane są prace serwisowe w dniu 03.04.2024 w godz. 20:00 - 22:00. Związane one będą z aktualizacją systemu bankowego. W tym czasie wystąpią przerwy w dostępie do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej.
    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2024-03-22
    Niedostępność usługi Express Elixir w dniu 23.03.2024
    Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi po stronie Banku, w dniu 23.03.2024 od godziny 8:00 do godziny 12:00, usługa Express Elixir będzie niedostępna dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane. Dotyczy to także komunikatów na telefon (BLIK MP2P)...
  • 2024-03-18
    Prace planowe w infrastrukturze ITCard w dniu 25.03.2023
    Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w dniu 25.03.2024r. pomiędzy godziną 00:00 - 03:00 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA. W związku z powyższym, w w/w czasie mogą występować chwilowe przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard w bankomatach Banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-03-06
    Uwaga na oszustów podszywających się pod pracowników Banku!
    Zidentyfikowaliśmy próby podszywania się przez oszustów pod pracowników Banku Spółdzielczego. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer Infolinii Banku Spółdzielczego. Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostępu do komputera lub telefonu.
  • 2024-02-29
    Niedostępność usługi Profil Zaufany w dniu 02-03.03.2024
    Szanowni Państwo,

    W związku z koniecznymi pracami serwisowymi w usłudze Profil Zaufany, informujemy, że pomiędzy godziną 19:00 02.03.2024, a 01:00 03.03.2024, mogą występować niedostępności w procesie potwierdzania Profilu Zaufanego

    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-02-29
    Prace planowe w infrastrukturze IT w dniu 02.03.2024
    Szanowni Państwo,

    w terminie dniu 02.03.2024 od godziny 09:00 w do godziny 16:00, z uwagi na prace serwisowe w Banku, mogą nastąpić chwilowe niedostępności usług online.

    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-02-23
    Prace planowe w infrastrukturze BPS w dniu 24-25.02.2024
    Szanowni Państwo,

    w terminie od godziny 18:00 w dniu 24.02.2024 do godziny 02:00 w dniu 25.02.2024, z uwagi na prace serwisowe w Banku BPS, nie będą działały następujące usługi:

    - Obsługa kart płatniczych w bankowości elektronicznej,
    - Zastrzeżenie kart w portalu Kartosfera (zastrzeżenie kart będzie możliwe poprzez infolinię)


    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-02-22
    Awaria usługi internet banking oraz aplikacji mobilnej.
    W dniu 22.02.2024 od godziny 9:30 wystepują problemy z funkcjonowaniem bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej. Obecnie pracujemy nad rozwiązaniem problemu.

    Za niedogodności serdecznie przepraszamy.
  • 2024-02-22
    Niedostępność usługi BLIK w dniu 24-25.02.2024
    Szanowni Państwo,

    w terminie od godziny 9:00 w dniu 24.02.2024 do godziny 09:00 w dniu 26.02.2024, z uwagi na prace serwisowe w Banku BPS, nie będą działały następujące usługi:

    - transakcje BLIK z kodem T6,
    - przelewy na telefon MP2P ( blik na telefon).

    Płatności natychmiastowe( Express Elixir) będą działały bez zakłóceń.

    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-02-14
    Prace planowe w infrastrukturze ITCard w dniu 19.02.2024
    Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w dniu 19.02.2024r. pomiędzy godziną 00:01 - 03:00 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA. W związku z powyższym, w w/w czasie wystąpi godzinna godzinna realizacji transakcji kartami Visa oraz MasterCard w bankomatach Banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-02-08
    Niedostępność usługi BLIK , MojeID w dniu 09-10.02.2024
    Szanowni Państwo,

    W związku z koniecznymi pracami serwisowymi w usługach MojeID, oraz BLIK informujemy, że pomiędzy godziną 21:00 09.02.2024, a 03:00 10.02.2024. W związki z pracami nie będzie można:
    - dokonywać transakcji z kodem T6,
    - wykonywać przelewów na telefon P2P w usłudze BLIK,
    - autoryzować się poprzez MojeID,
    - korzystać z usługi PSD2,

    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-01-19
    Niedostępność usługi BLIK w dniu 19-20.01.2024
    Szanowni Państwo,

    W związku z koniecznymi pracami serwisowymi w usługach MojeID, oraz BLIK informujemy, że pomiędzy godziną 21:00 19.01.2024, a 03:00 20.01.2024 nie będzie można dokonywać transakcji z kodem T6, oraz przelewów na telefon p2 w usłudze BLIK, jak również autoryzować się poprzez MojeID

    Za niedogodności serdecznie przepraszamy
  • 2024-01-16
    Planowana niedostępność usługi - Wnioski 800+
    W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 18.01.2024 (Czwartek) od 22:00 do 23:00 nie będzie możliwości składania wniosków 800+, SDS, Tarcza PFR, DZ oraz RKO.
  • 2024-01-11
    Niedostępność Systemu - Profil Zaufany
    Bank Spółdzielczy informuje o niedostępności systemu Profil Zaufany od Piątku dnia 19.01.2024 od godziny 20:00 do soboty 20.01.2024 do godziny 16:00.
  • 2023-12-20
    Planowana niedostępność usługi - Wnioski 500+
    W związku ze zmianami w programie 500+, system ZUS będzie niedostępny 31.12.2023r. od godziny 20:00 do 24:00. Spowoduje to niedostępność wniosków 500+ w naszym systemie do 02.01.2024r.
  • 2023-12-13
    Komunikat dotyczący operacji bankowych w dniu 31.12.2023
    W związku ze zbliżającym się zakończeniem roku informujemy, iż:
    1. Płatności natychmiastowe Express ELIXIR nie będą dostępne dla klientów BS od godziny 17:00 dnia 31 grudnia 2023r., do godziny 24:00 dnia 01 stycznia 2024r.
    2. Płatności na telefon BLIK (P2P), ze względu na niedostępność usługi Express Elixir, nie będą realizowane od godziny 17:00 dnia 31 grudnia 2023r., (niedziela) do godziny 24:00 w dniu 1 stycznia 2024.
    3. Płatności BLIK będą realizowane w trybie zwykłym.
  • 2023-12-11
    Komunikat dotyczący pracy Banku Spółdzielczego w dniu 29.12.2023
    Bank Spółdzielczy Czechowice-Dziedzice-Bestwina informuje, że w dniu 29.12.2023r.(piątek). Bank czynny będzie do godziny 13:00 (dotyczy Centrali, Filii i Punktów Kasowych). Przelewy wychodzące i przekazy w obrocie dewizowym przyjmowane i realizowane będą do godziny 13:00.
  • 2023-12-04
    Komunikat - Zmiany limitów BLIK
    Szanowni Państwo, z dniem 04.12.2023 maksymalny limit jednorazowego przelewu BLIK na telefon (P2P) został zwiększony z kwoty 500 zł do 1000 zł
  • 2023-11-15
    Niedostępność usługi Express Elixir w dniu 10 grudnia 2023
    Szanowni Państwo, W związku z pracami technicznymi po stronie KIR informujemy, że w dniu 10 grudnia 2023 r. od godziny 00:30 do godziny 04:30 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników. Nie będzie również dostępna usługa BLIK P2P.
  • 2023-11-13
    Prace planowe w infrastrukturze ITCard w dniu 04.12.2023
    Dotyczy usługi Blik oraz Visa i MasterCard
  • 2023-11-13
    Prace planowe w infrastrukturze ITCard w dniu 20.11.2023
    Dotyczy usługi BLIK oraz 3Dsecure
  • 2023-11-13
    Prace planowe w infrastrukturze ITCard w dniu 19.11.2023
    Dotyczy usługi BLIK
  • 2023-10-30
    Przerwa w dostępie do IB w dniu 7.11.2023
    W nocy z 6 na 7 listopada br. (poniedziałek/wtorek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu.
  • 2023-10-30
    Awaria Internet Bankingu w dniu 30.10.2023
    Dotyczy usługi Internet Banking
  • 2023-10-27
    Niedostępność usługi Express Elixir w dniu 28.10.2023
    Dotyczy usługi Express Elixir oraz BLIK
  • 2023-10-27
    Niedostępność usługi BLIK w dniu 29.10.2023
    Dotyczy usługi BLIK
  • 2023-10-04
    Niedostępność usługi Express Elixir w dniu 8.10.2023
    Dotyczy usługi Express Elixir oraz BLIK
  • 2023-09-26
    Awaria Aplikacji Mobilnej - 26.09.2023
  • 2023-09-21
    Awaria aplikacji IB oraz Aplikacji Mobilnej - 21.09.2023
  • 2023-09-19
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu - 23-24.09.2023
    Dotyczy usługi Express Elixir oraz BLIK
  • 2023-09-19
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu - 20-21.09.2023
    Dotyczy usługi Internet Banking
  • 2023-09-11
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu - 24, 25.09.2023
    Dotyczy realizacji transakcji w bankomatach naszego banku kartami Visa i MasterCard.
  • 2023-09-07
    Prace serwisowe w Przelewy24, Dotpay, eCard
    Prace serwisowe w Przelewy24, Dotpay, eCard, pomiędzy 01:00 - 03:00 w dniu 10.09.2023
  • 2023-09-07
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu - 08.09.2023
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu - 08.09.2023 godz. 22:00 - 23:00
  • 2023-09-01
    Przewa w dostępnie do bankowości elektronicznej 06.09.2023
    Szanowni państwo w związku z pracami serwisowymi w infrastrukturze sieci teleinformatycznej w dniu 06.09.2023 w godzinach 01:00 - 05:00 wystąpią przerwy w dostępnie bankowości internetowej.
  • 2023-09-01
    Przerwa w dostępie do płatności BLIK w dniu 04.09.2023
    W związku z koniecznymi pracami serwisowymi informujemy, że pomiędzy godziną 23:00 04.09.2023 a 03:00 05.09.2023 mogą pojawić się chwilowe problemy z transakcjami BLIK w godzinach 02:00 - 02:10.
  • 2023-08-22
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu - 22.08.2023
    Informujemy, iż planowane są prace serwisowe w dniu 22.08.2023 w godz. 17:00 - 19:00 związane będą z systemem w Banku...
  • 2023-08-16
    Prace w infrastrukturze IT CARD S.A w dniu 21.08.2023
    Uprzejmie informujemy że w dniu 21.08.2023 od 00:00 - 00:30. Planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA.....
  • 2023-08-09
    Prace w infrastrukturze IT CARD S.A w dniu 14.08.2023
    Uprzejmie informujemy że w dniu 14.08.2023 od 00:00 - 04:00. Planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA....
  • 2023-08-07
    NOWE LOKATY PROMOCYJNE
    Informujemy, iż w ofercie Banku dostępne są lokaty 4 miesięczna oraz 6 miesięczna . Lokaty dostępne są również przez Internet Banking.
  • 2023-08-07
    Przerwa w dostępie do płatności BLIK w dniu 07.08.2023
    W związku z awarią dotyczącą modułu płatności BLIK, w dniu 07.08.2023 płatności przez wyżej wymieniony system nie będą dostępne a zalecane transakcje będą odrzucane...
  • 2023-07-26
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu - 27.07.2023
    Informujemy, iż planowane są prace serwisowe w dniu 27.07.2023 w godz. 05:00 - 05:30 związane będą z systemem w Banku....
  • 2023-07-24
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu - 24.07.2023
    Informujemy, iż planowane są prace serwisowe w dniu 24.07.2023 w godz. 18:00 - 20:30 związane będą z systemem w Banku....
  • 2023-07-19
    Prace serwisowe w infrastrukturze Banku w dniu - 20.07.2023
    Informujemy, iż planowane są prace serwisowe w dniu 20.07.2023 w godz. 22:00-22:30 związane z systemem w Banku...
  • 2023-07-17
    Przerwa w dostępie Internet Bankingu w dniu 18-19.07.2023
    W nocy z 18 na 19 lipca br. (wtorek/środa) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej...
  • 2023-06-27
    Prace w infrastrukturze IT CARD S.A w dniu 17.07.2023
    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy że w dniu 17.07.2023 od 00:01 - 01:00 prowadzone będą prace w infrastrukturze IT CARD SA...
  • 2023-06-21
    Prace serwisowe - wnioski R500+ w dniu 27.06.2023
    W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 27.06.2023 (wtorek) od 21:00 do 23:00 nie będzie możliwości składania wniosków R500+, SDS, Tarcza PFR, DZ oraz RKO....
  • 2023-06-21
    Prace w infrastrukturze IT CARD S.A w dniu 03.07.2023
    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy że w dniu 03.07.2023 od 00:01 - 01:00 prowadzone będą prace w infrastrukturze IT CARD SA...
  • 2023-06-19
    Przerwa w dostępie Internet Bankingu w dniu 20.06.2023
    W nocy z 20 na 21 czerwca br. (wtorek/środa) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu....
  • 2023-06-15
    Prace planowe w IT CARD S.A w dniu 24 - 26.06.2023
    Uprzejmie informujemy że w dniach: 24.06.2023, 25.06.2023, 26.06.2023 mogą występować przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard...
  • 2023-05-23
    Prace w infrastrukturze IT Card S.A w dniu 29.05.2023
    Uprzejmie informujemy, że w dniu 29.05.2023...
  • 2023-05-23
    Niedostępność usługi Express Elixir w dniu 28.05.2023
    W związku z pracami serwisowymi prowadzonymi po stronie KIR w dniu 28.05.2023...
  • 2023-05-19
    Prace planowe w IT CARD S.A w dniu 22 i 24.05.2023
    Uprzejmie informujemy, że w dniach 22.05.2023 oraz 24.05.2023 z usługą 3D Secure wystąpią chwilowe przerwy w działaniu..
  • 2023-05-09
    Utrudnienia w dostępnie do usługi BLIK 09.05.2023 - Aktualizacja
    Utrudnienia w dostępnie do usługi BLIK 09.05.2023r. .....
  • 2023-05-08
    Niedostępność usługi Express Elixir w dniu 14.05.2023
    W związku z planowanymi pracami w infrastrukturze Banku, w dniu 14.05.2023 r...
  • 2023-05-02
    Przewa w dostępnie do bankowości elektronicznej 02.05-04.05.2023
    Szanowni państwo w związku z pracami serwisowymi w infrastrukturze sieci teleinformatycznej ...
  • 2023-04-24
    Prace w infrastrukturze IT Card S.A - 26 i 27.04.2023
    Prace w infrastrukturze IT Card S.A w dniu 26 i 27.04.2023..
  • 2023-04-17
    Prace w infrastrukturze Banku Spółdzielczego w dniu 18.04.2023
    Uprzejmie informujemy, że w dniu 18.04.2023r. pomiędzy godziną 20:00 - 00:00 planowane są prace prowadzone w..
  • 2023-04-12
    Niedostępność usługi Express Elixir w dniu 22.04.2023
    W związku z pracami serwisowymi prowadzonymi po stronie Banku BPS w dniu 22.04.2023 br...
  • 2023-04-12
    Prace w infrastrukturze IT Card S.A - 17.04.2023
    Uprzejmie informujemy, że w dniu 14.04.2023r. oraz 17.04.2023r. planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA...
  • 2023-04-06
    Terminarz oraz porządek Zebrania Grup Członkowskich
    Zarząd Banku Spółdzielczego uprzejmie zawiadamia, o zwołaniu Zebrań Grup Członkowskich. Terminarz spotkań oraz porządek obrad w rozwinięciu.
  • 2023-03-22
    Przerwa w działaniu usługi Express Elixir w dniu 25.03.2023
    Przerwa w działaniu usługi Express Elixir w dniu 25 Marca 2023...
  • 2023-03-20
    Prace w infrastrukturze IT Card S.A 26 - 27.03.2023
    Uprzejmie informujemy, że w dniu 26.03.2023r. oraz 27.03.2023r. planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA...
  • 2023-03-17
    Prace serwisowe - R500+ w dniu 21.03.2023
    W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 21.03.2023..
  • 2023-03-10
    Przerwa w działaniu usługi Express Elixir w dniu 11 Marca 2023
    Przerwa w działaniu usługi Express Elixir w dniu 11 Marca 2023..
  • 2023-03-01
    Niedostępność Profilu Zaufanego w dniach 2-3.03.2023 r.
    Informujemy, że dniach 02-03.03.2023 od godziny 19:30 ...
  • 2023-02-23
    Prace serwisowe - brak możliwości składania wniosków 28.02.2023
    W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych w dniu 28.02.2023...
  • 2023-02-23
    Prace w infrastrukturze IT Card S.A 4 - 6.03.2023
    Uprzejmie informujemy, że w dniu od 4 do 6.03.2023r. planowane prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA odbędą się w następujących dniach i godzinach..
  • 2023-02-21
    Prace planowe w infrastrukturze IT Card S.A - 27.02.2023
    Uprzejmie informujemy, że w dniu 27.02.2023r. pomiędzy godziną 00:30 - 03:00 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA..
  • 2023-02-20
    Prace serwisowe - brak możliwości składania wniosków 21.02.2023
    W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych w dniu 21.02.2023...
  • 2023-02-10
    Niedostępność usługi Express Elixir w dniu 10.02.2023
    Szanowni Państwo, w związku z pracami serwisowymi po stronie Banku BPS nastąpi godzinna przerwa w dostępie do usługi Express Elixir oraz P2P/BLIK..
  • 2023-02-07
    Prace planowe w infrastrukturze IT Card S.A - 13.02.2023
    Uprzejmie informujemy, że w dniu 13.02.2023r. pomiędzy godziną 00:00 - 03:00 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA..
  • 2023-01-31
    Niedostępność usługi BLIK w dniu 01.02.2023
    w związku z pracami serwisowymi prowadzonymi w Banku BPS w dniu 01.02.2023, między godziną 6:00 a 7:00, niedostępna będzie usługa BLIK - w tym płatności na telefon P2P.
  • 2023-01-31
    Prace planowe w infrastrukturze ITCard w dniu 06.02.2023
    Uprzejmie informujemy, że w dniu 06.02.2023r. pomiędzy godziną 00:00 - 03:00 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA..
  • 2023-01-26
    Prace serwisowe - brak możliwości składania wniosków
    W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 31.01.2023..
  • 2023-01-03
    Przerwa w działaniu Internet Bankingu
    Obecnie nie można zalogować się do klasycznego interfejsu IB (przez www). Aplikacja mobilna działa poprawnie. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności Internet Bankingu.
  • 2022-12-27
    Przerwa w działaniu usługi Express Elixir w dniu 30 Grudnia 2022
    Uprzejmie informujemy, że Przelewy Express Elixir od godziny 19:00 dnia 30 Grudnia (piątek) do godziny 24:00 w dniu 1 stycznia 2023 (niedziela) - nie będą realizowane..
  • 2022-12-08
    NOWE LOKATY Z ATRAKCYJNYM OPROCENTOWANIEM
    Nowa lokata świąteczna na okres 6mcy z oprocentowaniem 6% oraz "SUPER LOKATA" dla nowych środków na okres 3mcy z oprocentowaniem 7,1%. Więcej szczegółów w rozwinięciu.
  • 2022-12-07
    Kredyt sezonowy ZIMA 2022
    Do oferty Banku wprowadzono nowy sezonowy kredyt ZIMA 2022. Aby zapoznać się ze szczegółami kliknij tutaj
  • 2022-12-01
    Prace planowe w infrastrukturze ITCard
    Uprzejmie informujemy, że w dniu 04.12.2022r. pomiędzy godziną 00:00 - 03:00 oraz w dniu 05.12.2022r. pomiędzy godziną 00:00 a godziną 03:00 - planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA..
  • 2022-11-15
    Planowane prace w infrastrukturze ITCard
    Uprzejmie informujemy że w dniach 20.11.2022 oraz 26.11.2022 ITCard planuje przeprowadzanie prac serwisowych w swojej infrastrukturze.
  • 2022-11-08
    Przerwy w działaniu IB w dniu 10 listopada 2022
    Informujemy, że w związku z pracami modernizacyjnymi w dniu 10 listopada br. (noc ze środy na czwartek) między godziną 01:30 a 5:00 wystąpią przerwy w działaniu usług dostępu do Internet Bankingu.
  • 2022-11-02
    Przerwy w dostępie do usług Internet Bankingu
    Informujemy, że w nocy z 2 na 3 listopada br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania.
  • 2022-10-26
    Przerwy w dostępie do usług IB i AM
    Informujemy, że w nocy z 26 na 27 października br. między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej.
  • 2022-10-04
    Przerwy w działaniu usług dostępu do Internet Bankingu
    Informujemy, że w związku z pracami modernizacyjnymi w dniu 11 października br. (noc z poniedziałku na wtorek) między godziną 01:00 a 05:00 wystąpią przerwy w działaniu usług dostępu do Internet Bankingu obejmujących wszystkie interfejsy IB i IBF oraz Aplikację mobilną.
  • 2022-10-04
    OFERTA PRACY - STANOWISKO KADROWO-PŁACOWE
    Bank Spółdzielczy Czechowice-Dziedzice-Bestwina ogłasza nabór na stanowisko kadrowo-płacowe. Aby zapoznać się z ofertą pracy kliknij tutaj.
  • 2022-10-03
    Lokaty promocyjne na 4 i 5 miesięcy z oprocentowaniem stałym !
    Z dniem 04.10.2022r. oferta Banku zostanie wzbogacona o dwie nowe lokaty promocyjne. Aby zapoznać się z ofertą kliknij tutaj.
  • 2022-09-27
    Niedostępność Express Elixir w dniach 1-2 października 2022
    W związku z pracami serwisowymi prowadzonymi po stronie Banku BPS w dniach 2022-10-01 od godziny 00:00 do dnia 2022-10-02 do godziny 23:59 usługa Express Elixir będzie niedostępna
  • 2022-09-06
    Przerwy w dostępie do Internet Bankingu w nocy z 7 na 8 września
    Informujemy, że w nocy z 7 na 8 września br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 4:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej
  • 2022-08-24
    Niedostępność Ekspress Elixir w dniu 25 września
    W związku z planowaną przez KIR przerwą techniczną, w dniu 25 września 2022 roku od 00:30 do godziny 04:30, system Express Elixir będzie niedostępny.
  • 2022-08-11
    Prace serwisowe - wnioski R500+
    W dniu 23.08.2022 od godziny 22:00 do 23:59 nie będzie możliwości składania wniosków R500+, SDS, Tarcza PFR, DZ oraz RKO.
  • 2022-07-29
    OFERTA PRACY
    Bank Spółdzielczy Czechowice-Dziedzice-Bestwina ogłasza nabór na stanowisko Informatyka Banku. Więcej informacji w rozwinięciu.
  • 2022-07-21
    Przerwy w dostępie do IB w nocy z 25 na 26 lipca
    W nocy z 25 na 26 lipca br. (poniedziałek/wtorek) między godziną 01:00 a 4:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi.
  • 2022-07-18
    Przerwy w dostępie do Internet Bankingu w nocy z 18 na 19 lipca
    Informujemy, że w nocy z 18 na 19 lipca br. między godziną 21:00 a 22:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi
  • 2022-06-24
    Przerwy w dostępie do wniosków R500+, SDS, Tarcza, DZ oraz RKO
    W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 28.06.2022 (wtorek) od 19:00 do 23:59 nie będzie możliwości składania wniosków R500+, SDS, Tarcza PFR, DZ oraz RKO.
  • 2022-06-21
    Kredyt WAKACJE 2022 z oprocentowaniem stałym
    Nowy KREDYT WAKACJE 2022 ze stałym oprocentowaniem dostępny w placówkach naszego banku. Zapraszamy
  • 2022-06-13
    Loteria na okrągło
    Od 1 czerwca do 20 grudnia 2022 roku każdy nowy produkt to szansa na wygraną 500 zł, laptopa lub samochodu Toyota Yaris. Tak działa nasza Loteria na okrągło!
  • 2022-06-10
    Przerwy w dostępie do usługi Express Elixir
    Przerwy w dostępie do usługi Express Elixir w dniu 12.06.2022 r. w godz. 00.30 - 04.30.
  • 2022-05-31
    Przerwy w dostępie do Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej
    Przerwy w dostępie do Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej z 1 na 2 czerwca między godziną 1.00 a 5.00.
  • 2022-05-27
    Brak możliwości składania wniosków R500+, SDS, PFR, DZ, RKO
    Brak możliwości składania wniosków R500+, SDS, Tarcza PFR, DZ oraz RKO w dniu 30.05.2022 od 20:00 do 23:00
  • 2022-05-24
    Przerwy w dostępie do Internet Bankingu z 25 na 26 maja br.
    Przerwy w dostępie do Internet Bankingu z 25 na 26 maja br. między godziną 1:00 a 5:00 związane z aktualizacją oprogramowania
  • 2022-04-29
    Awaria sieci telefonicznej w dniu 29.04.2022r.
    Informujemy, iż awaria w chwili obecnej została usunięta. Działanie wszystkich usług bankowych zostało przywrócone. Za powstałe niedogodności przepraszamy.
  • 2022-04-12
    Porządek obrad zebrania przedstawicieli
    Zarząd Banku Spółdzielczego Czechowice-Dziedzice-Bestwina uprzejmie zawiadamia, że w dniu 27 kwietnia 2022 o godz. 16.00 odbędzie Zebranie Przedstawicieli.
  • 2022-03-21
    Prace serwisowe - 05 kwietnia 2022
    Prace serwisowe - 05 kwietnia 2022 - przerwy w dostępie do wniosków R500+, SDS oraz Tarcza PFR oraz RKO.
  • 2022-02-28
    Przerwy w dostępie do Internet Bankingu z 9 na 10 marca
    Przerwy w dostępie do Internet Bankingu w nocy z 9 na 10 marca br. (wtorek/środa) między godziną 1:00 a 5:00
  • 2022-02-23
    Przerwy w dostępie do Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej
    Przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej w nocy z 23 na 24 lutego br.
  • 2022-02-17
    Przerwy w działaniu usługi BLIK w dniu 18.02.2022r.
    W związku z planowanymi pracami serwisowymi w infrastrukturze Banku BPS w dniu dzisiejszym tj. 18 lutego 2022 (piątek) w godz. 23:00-00:00 wystąpi ok. 20 min przerwa w obsłudze autoryzacji BLIK.
  • 2022-02-11
    Przerwa w składaniu wniosków R500+, SDS, Tarcza PFR...
    Przerwa w składaniu wniosków R500+, SDS, Tarcza PFR, RKO - 14.02.2022 (23:00-23:59)
  • 2022-02-03
    Wnioski R500+, SDS oraz Tarcza PFR oraz RKO
    W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 3.02.2022 (czwartek) od 23:00 do 23:59 nie będzie możliwości składania wniosków R500+, SDS oraz Tarcza PFR oraz RKO.
  • 2022-01-25
    Przerwy w Internet Bankingu w nocy z 2 na 3 lutego
    Przerwy w dostępie do Internet Bankingu w nocy z 2 na 3 lutego br.
  • 2022-01-18
    Przerwa a obsłudze autoryzacji BLIK - 20.01.2022
    Przerwa a obsłudze autoryzacji BLIK - 20.01.2022...
  • 2021-12-22
    Przerwa w dostępie do usługi Express Elixir oraz P2P/BLIK
    Przerwa w dostępie do usługi Express Elixir oraz P2P/BLIK - 31.12.2021 - 01.01.2022
  • 2021-12-15
    Przerwa w działaniu usług 500+, 300+ oraz Tarcza PFR
    W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych w dniu 16.12.2021 (czwartek) od godziny 23:00 do 23:55 nie będzie możliwości składania wniosków 500+, 300+ oraz Tarcza PFR.
  • 2021-12-10
    TAAAKAA LOKATA w Naszym Banku
    Z dniem 13.12.2021r. Bank Spółdzielczy Czechowice-Dziedzice-Bestwina wprowadza do swojej oferty Lokatę 6 miesięczną z oprocentowaniem 2,1%.
  • 2021-12-07
    Informacja o funkcjonowaniu Banku w dniach 24 i 31.12.2021r.
    Informujemy, iż w dniu 24.12.2021r. Bank Spółdzielczy będzie nieczynny. W dniu 31.12.2021r. placówki czynne będą do godziny 11:00. Do tej godziny będą przyjmowane przelewy Elixir.
  • 2021-11-30
    Niedostępność Profilu Zaufanego i ePUAP i e-Podpisu
    Niedostępność Profilu Zaufanego i ePUAP i e-Podpisu ( z 3.12 na 4.12)
  • 2021-11-26
    Utrudnienia w dostępie do wniosków R500+ 27.11-29.11
    Utrudnienia w dostępie do wniosków R500+ 27.11-29.11
  • 2021-10-06
    Niedostępność Express Elixira w dniu 07.10.2021
    Niedostępność Express Elixira w dniu 07.10.2021 od godziny 00:30 do godziny 04:30...
  • 2021-10-04
    Przerwa w obsłudze autoryzacji BLIK
    W związku z planowanymi pracami serwisowymi w infrastrukturze Banku BPS w dniu 10 października 2021r. (niedziela) od godz. 00.00 do godz. 06.00 nastąpi przerwa w obsłudze autoryzacji BLIK.
  • 2021-09-17
    Przerwa we wnioskach R500+, SDS, Tarcza PFR
    Przerwa we wnioskach R500+, SDS, Tarcza PFR...
  • 2021-08-31
    Przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji
    Przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej w nocy z 15 na 16 września br...
  • 2021-08-24
    Niedostępność Profilu Zaufanego i ePUAP
    Niedostępność Profilu Zaufanego i ePUAP
  • 2021-08-05
    Niedostępność Express Elixir 03.09-05.09.2021 oraz 12.09.2021
    W związku z planowanymi pracami serwisowymi w infrastrukturze Banku BPS system MultiCentaur będzie niedostępny dla usługi Express Elixir...
  • 2021-08-04
    Usunięto awarię usług BLIK i nPodpis w dniu 04.08.2021r.
    Informujemy, iż awaria usługi BLIK i nPodpis została usunięta w dniu dzisiejszym. Za utrudnienia przepraszamy.
  • 2021-07-30
    Przerwa w dostępie do Internet Bankingu (z 2 na 3 sierpnia)
    Informujemy, że w nocy z 2 na 3 sierpnia br. (poniedziałek/wtorek)...
  • 2021-07-27
    Przerwa w dostępie do Internet Bankingu (z 28 na 29 lipca)
    Przerwa w dostępie do Internet Bankingu (z 28 na 29 lipca)...
  • 2021-06-28
    Przerwa w dostępnie usług Tarcza PFR i 500+
    W związku z trwającymi pracami serwisowymi w dniu 30.06.2021 od godz. 15:30 do 23:59 nie będzie możliwości złożenia wniosków w programie Tarcza PFR oraz 500+
  • 2021-06-22
    Przerwa w dostępie do Internet Bankingu (z 23 na 24 czerwca)
    Przerwa w dostępie do Internet Bankingu (z 23 na 24 czerwca)...
  • 2021-06-18
    Przerwa w systemie Express Elixir
    Przerwa w systemie Express Elixir
  • 2021-06-15
    Informacja o niedostępności usług mojeID
    Informacja o niedostępności usług mojeID w dniu 16.06.2021 od godziny 21.00 do 24.00.
  • 2021-06-15
    Przerwa w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobiln
    Informujemy, że w nocy z 16 na 17 czerwca br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilne
  • 2021-05-31
    Ekspress Eliksir
    Informujemy, iż usługa Ekspress Eliksir jest już dostępna. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
  • 2021-05-24
    Przerwa w dostępie do Internet Bankingu
    Informujemy, że w nocy z 26 na 27 maja br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu...
  • 2021-05-21
    Niedostępność części e-usług w dniu 21 maja 2021 do 22 maja 2021
    Niedostępność części e-usług w dniu 21 maja 2021 do 22 maja 2021...
  • 2021-05-13
    Zebrania Grup Członkowskich
    Zarząd Banku Spółdzielczego Czechowice-Dziedzice-Bestwina uprzejmie zawiadamia, że zgodnie z § 37 ust. 6 Statutu Banku zwołuje Zebrania grup członkowskich w następującym terminie
  • 2021-04-27
    Planowane prace w infrastrukturze IT CARD SA.
    Informujemy, że w dniu 17.05.2021 r. pomiędzy godziną 00:30 a 1:00 planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA...
  • 2021-04-20
    Informacja o przerwie w pracy IB
    Informujemy, że w nocy z 21 na 22 kwietnia br. między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania.
  • 2021-04-07
    Prace planowe w infrastrukturze IT (bankomaty)
    Uprzejmie informujemy, że w dniu 11 kwietnia 2021r. pomiędzy godziną 00:30 a godziną 02:00 - planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT (bankomaty)...
  • 2021-03-16
    Informacja o nadzwyczajnej przerwie w dostępie usług IB
    Informujemy, że w dniu dzisiejszym (wtorek) między godziną 18:00 a 20:00 wystąpi przerwa w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej spowodowana pilną potrzebą rekonfiguracji systemów. Za utrudnienia przepraszamy.
  • 2021-03-16
    Profil Zaufany - prace serwisowe
    Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że z powodu prac serwisowych prowadzonych po stronie Ministerstwa Cyfryzacji od godz. 21:45 dnia 16.03.2021 r. do godz. 04:10 dnia 17.03.2021 r. nie będzie działała usługa Profilu Zaufanego.
  • 2021-03-15
    Informacja o planowanych pracach serwisowych
    Szanowni Państwo, Informujemy o planowanych pracach serwisowych dotyczących systemów bankowości internetowej, tj. w nocy z 15 na 16 marca br. (z poniedziałku na wtorek) między godziną 0:00 a 1:00 wystąpią krótkie przerwy związane z potrzebą pilnej aktualizacji systemów...
  • 2021-02-12
    Przerwa w dostępnie do usług banku
    W najbliższą sobotę (13 lutego br.) część usług banku będzie niedostępna. W godzinach 8:30 – 18:00 mogą wystąpić problemy z dostępem do systemu bankowości elektronicznej (Internet Banking), Aplikacji mobilnej oraz bankofonu. Przerwy w dostępnie do w/w usług mają związek z przeprowadzeniem niezbędnych prac technicznych.
  • 2021-02-11
    Informacja o nadzwyczajnej przerwie w pracy Internet Bankingu
    Informujemy, że w dziś w nocy z 11 na 12 lutego br. (czwartek/piątek) między godziną 1:00 a 2:00 rano mogą wystąpić krótkotrwałe przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pilną potrzebą rekonfiguracji systemów operacyjnych.
  • 2021-01-12
    Poszukujemy pracownika na stanowisko Informatyka
    Bank Spółdzielczy Czechowice-Dziedzice-Bestwina poszukuje pracownika na stanowisko Informatyka. Szczegółowe informacje w rozwinięciu...
  • 2021-01-11
    Niedostępność Express Elixira w dniu 7 lutego 2021
    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 7 lutego 2021 r. od godziny 00:30 do godziny 06:30 KIR zaplanował przerwę techniczną. W tym czasie system Express Elixir nie będzie dostępny dla Uczestników, a zlecane transakcje będą odrzucane.
  • 2020-12-18
    Niedostępność Express Elixira w dniu 17 stycznia 2021
    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu 17 stycznia 2021 od godziny 00:00 do godziny 04:30 KIR zaplanował przerwę techniczną. W tym czasie system Express Elixir nie będzie dostępny, a zlecane transakcje będą odrzucane.
  • 2020-12-14
    31 grudnia 2020 - godziny otwarcia
    Informujemy, iż w dniu 31 grudnia 2020 Bank Spółdzielczy Czechowice-Dziedzice-Bestwina będzie czynny w godzinach 9:00-11:00.
  • 2020-12-07
    Prace serwisowe - wnioski R500+, SDS oraz Tarcza PFR
    Uprzejmie informujemy, że w związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 07.12.2020 od 22:00 do 23:30 nie będzie możliwości składania wniosków R500+, SDS oraz Tarcza PFR. Za utrudnienia przepraszamy.
  • 2020-12-04
    Prace serwisowe - wnioski R500+, SDS, Tarcza PFR
    Uprzejmie informujemy, że w związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 04.12.2020 (piątek) od 22:00 do 23:30 nie będzie możliwości składania wniosków R500+, SDS oraz Tarcza PFR. Za utrudnienia przepraszamy.
  • 2020-11-06
    Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu
    Szanowni Państwo, Informujemy, że w nocy z 11 na 12 listopada br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania obejmującą...
  • 2020-10-27
    Informacja o nadzwyczajnej przerwie w pracy Internet Bankingu 10
    Informujemy, że w nocy z 28 na 29 października br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking związane z pracami serwisowymi po stronie dostawcy systemu bankowości elektronicznej.
  • 2020-10-26
    Niedostępność ExpressElixir w Banku BPS 27-29.11.2020
    Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami serwisowymi w infrastrukturze Banku BPS, od godz. 20:00 dnia 27.11.2020 do godz. 20:00 dnia 29.11.2020 system MultiCentaur będzie niedostępny dla usługi Express Elixir...
  • 2020-10-23
    Niedostępność Punktu Kasowego w Rudzicy
    Zarząd Banku Spółdzielczego Czechowice-Dziedzice-Bestwina informuje, że Punkt Kasowy znajdujący się w Rudzicy od dnia 26.10.2020 r. do 31.10.2020 r. będzie nieczynny. Za utrudnienia przepraszamy.
  • 2020-09-11
    Chwilowe przerwy w realizacji transakcji kartami
    Uprzejmie informujemy, że w nocy z dnia 13/09 od godziny 22:30 do godziny 4:30 dnia 14/09 - planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT CARD SA. W związku z powyższym, w w/w czasie...
  • 2020-09-07
    Możliwe przerwy w dostępie do IB - aktualizacja oprogramowania
    Informujemy, że w nocy z 8 na 9 września br. (wtorek/środa) między godziną 00:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi po stronie dostawcy IB/IBF.
  • 2020-08-26
    Niedostępność usługi Express Elixir w dniach 25-27.09.2020
    Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami serwisowymi w infrastrukturze Banku BPS, od godz. 20:00 dnia 25.09.2020 do godz. 20:00 dnia 27.09.2020 system MultiCentaur będzie niedostępny dla usługi Express Elixir...
  • 2020-07-30
    500+, SDS, Tarcza PFR - brak możliwości składania wniosków
    W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 01.08.2020 (sobota) od 00:00 do 01:59 (2 godziny) nie będzie możliwości składania wniosków R500+, SDS oraz Tarcza PFR...
  • 2020-06-17
    Bezpłatne webinarium BIK i KZBS: Bezpieczeństwo Twoich danych...
    Zapraszamy na bezpłatne webinarium na temat bezpieczeństwa w sieci – 22 czerwca br. Webinarium pt. „Bezpieczeństwo Twoich danych w sieci i ochrona przed wyłudzeniami” odbędzie się w ramach „Czerwca z bankiem...
  • 2020-06-16
    Informacja o planowanej przerwie w pracy IB
    Szanowni Państwo, Informujemy, że w nocy z 17 na 18 czerwca (ze środy na czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane...
  • 2020-05-26
    Terminarz zebrań grup członkowskich - czerwiec 2020
    Zarząd Banku Spółdzielczego Czechowice-Dziedzice-Bestwina uprzejmie zawiadamia, że zgodnie z § 37 ust. 6 Statutu Banku zwołuje zebrania grup członkowskich w następujących...
  • 2020-05-25
    Niedostępność Express Elixir w dniach 26.06.2020 - 27.06.2020
    Szanowni Państwo, informujemy o planowanych pracach serwisowych w dniach 26.06.2020 od godz. 21:00 do dnia 27.06.2020 godz. 21.00 związanych z upgrade systemu. Realizowane prace będą miały...
  • 2020-05-13
    Informacja o planowanych przerwach w pracy IB i AM
    Informujemy, że w nocy z 13 na 14 maja (ze środy na czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi po stronie...
  • 2020-04-29
    Niedostępność wniosków R500+ i 300+
    Szanowni Państwo, W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 29.04.2020 (środa) w godzinach 12:45 - 18:00 nie będzie możliwości składania wniosków R500+ i 300+.
  • 2020-04-15
    Wypłata zasiłków
    Uprzejmiej informujemy, iż zasiłki wypłacane będą w placówkach banku od dnia 17.04.2020r.
  • 2020-03-06
    Możliwe przerwy w dostępności niektórych usług
    Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami serwisowym w Banku BPS w okresie od 07.03.2020 r. od godziny 17:00 do dnia 08.03.2020 r. do godziny 3:00 mogą wystąpić przerwy w dostępie do usług świadczonych przez bank zrzeszający...
  • 2020-02-04
    Możliwe przerwy w dostępie do IB - prace serwisowe
    Informujemy, że w nocy z 5 na 6 lutego (ze środy na czwartek) między godziną 00:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking związane z pracami...
  • 2020-01-31
    Prace planowe w infrastrukturze IT - bankomaty
    Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w dniu 3 lutego 2020r. pomiędzy godziną 00:00 a godziną 03:00 - planowane są prace prowadzone w infrastrukturze IT (bankomaty)...
  • 2019-12-30
    Przerwa w dostępie do usługi Express Elixir
    Szanowni Państwo, w związku z zamknięciem roku nastąpi przerwa w dostępie do usługi Express Elixir w Banku: od godziny 19:00 w dniu 31.12.2019 do końca dnia 01.01.2020.
  • 2019-12-11
    Godziny pracy w dniach 24 i 31 grudnia 2019
    Informujemy, iż w dniach 24 i 31 grudnia Centrala, Filia oraz Punkty Kasowe banku będą czynne do godziny 11:00.
  • 2019-11-27
    Niedostępność - R500+ i 300+
    Szanowni Państwo, W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 03.12.2019 (wtorek) w godzinach 22:00 - 23:59 nie będzie możliwości składania wniosków R500+ i 300+.
  • 2019-11-15
    Niedostępność usług
    Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, ze w dniu 18 listopada 2019r. pomiędzy godziną 0:00 a godziną 3:00 – planowane są prace w infrastrukturze operatora płatności kartami. W związku z powyższym...
  • 2019-08-22
    Niedostępność Express Elixir - 23-25.08.2019
    Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami serwisowymi w infrastrukturze zrzeszenia, od godz. 22:00 dnia 23.08.2019 do godz. 23:00 dnia 25.08.2019 będzie niedostępna usługa Express Elixir.
  • 2019-07-12
    Niedostępność usługi Express Elixir
    Szanowni Państwo, w związku z koniecznością wdrożenia aktualizacji przez Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., w dniu 13.07.19 w godzinach 09:00-12:00 nie będzie możliwa realizacja transakcji Express Elixir. Przepraszamy za utrudnienia.
  • 2019-07-02
    Prace serwisowe - R500+ 300+
    W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 2.07.2019 (wtorek) od godz. 23:00 do 3.07.2019 do godz. 01:00 nie będzie możliwości składania wniosków R500+ 300+.
  • 2019-04-23
    Terminarz zebrań grup członkowskich - maj 2019
    Terminarz zebrań grup członkowskich przyjęty w dniu 12.04.2019r. przez Zarząd Banku Spółdzielczego Czechowice-Dziedzice-Bestwina - szczegóły w rozwinięciu.
  • 2018-12-19
    Problemy z dostępnością usługi IB
    W związku z awarią techniczną dostawcy usług bankowości elektronicznej mogą wystąpić krótkie przerwy w dostępności systemu Internet Banking. Dostęp do systemu zostanie przywrócony w możliwie jak najkrótszym terminie. Za utrudnienia przepraszamy.
  • 2018-12-13
    Godziny pracy w dniach 24 i 31 grudnia
    Informujemy, iż w dniach 24 i 31 grudnia Centrala, Filia oraz Punkty Kasowe banku będą czynne do godziny 11:00.
  • 2018-12-06
    Porządek obrad Nadzwyczajnego Zebrania Przedstawicieli Banku
    Zarząd Banku Spółdzielczego Czechowice-Dziedzice-Bestwina uprzejmie zawiadamia, że zgodnie z § 23 ust.1 Statutu Banku - w dniu 20.12.2018 roku o godz. 15.00, a w przypadku braku quorum...
  • 2018-11-09
    Przerwy w dostępie do Internet Bankingu
    Informujemy, że w nocy z 13 na 14 listopada (z wtorku na środę) br. między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu. Za utrudnienia przepraszamy.
  • 2018-04-27
    Terminarz zebrań grup członkowskich
    Terminarz zebrań grup członkowskich przyjęty w dniu 09.02.2018r. przez Zarząd Banku Spółdzielczego Czechowice-Dziedzice-Bestwina - szczegóły w rozwinięciu.
  • 2017-12-01
    Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/847
Obraz: Ubezpieczenia
Aktualności

Stawki referencyjne Co to?WIBOR 1M z ostatniego dnia rob. sierpnia 2025 wyniósł 4,99%.
Obowiązuje od 01.09.2025 do 30.09.2025

WIBOR 3M (średnia z m-ca poprzedzającego okres obowiązywania) wyniósł 5,22%.
Obowiązuje od 01.07.2025 do 30.09.2025

WIBID 6M średnia z czerwca 2025 wyniósł 4,84%.
Obowiązuje od 01.07.2025 do 31.12.2025

WIBOR 6M (średnia z kwartału poprzedzającego okres obowiązywania) wyniósł 5,13%.
Obowiązuje od 01.07.2025 do 31.12.2025

Odsetki za opóźnienie: dwukrotność (stopy referencyjnej NBP +5,5 p.p.) wynoszą 20,50%.
Obowiązują od 04.09.2025

Stopa referencyjna wynosi 4,75%.
Obowiązuje od 04.09.2025


Kursy walut 2025-09-17 14:00
Dewizy:Pieniądze:
skupsprzedażskupsprzedaż
1 USD3.5084003.6769003.4835003.702300
1 GBP4.7611005.0459004.7368005.070700
1 EUR4.1553004.3544004.1258004.384400
Obraz: Apple Pay w naszym banku. Płać wygodniej, szybciej, bezpieczniejObraz: Aplikacja mobilna - BS Czechowice - Nasz BankObraz: Express ElixirObraz: mojeID oraz Profil ZaufanyObraz: Certyfikaty KIR
LOGO: Bankowy Fundusz Gwarancyjny LOGO: Narodowy Bank Polski LOGO: Związek Banków Polskich LOGO: Krajowa Izba Rozliczeniowa LOGO: Biuro Informacji Kredytowej LOGO: Kartosfera Grupa BPS LOGO: Blue Media LOGO: Gwarancje de minimis